Op vakanstieeejjj

30-01-2012 19:35

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat schreef, en dat komt puur en alleen omdat ik er de tijd niet voor kan vinden om een stukje te schrijven, over mijn eigen saaie boring leven. 

Wat me op dit moment bezig houd? Nou ik heb mijn vakantie voor de zomer geboekt! Heerlijk! Het gaat Turkije dit jaar worden, de Turkse Riviera wel te verstaan. Een bestemming waarvan ik gedacht had dat ik er niet heen zou gaan. Voor zover ik wist wilde mijn vriendinnen nooit naar Turkije toe, maar achteraf gezien bleek toch dat het wel een optie was! Super natuurlijk!

En dan ga je dus met je beste vriendin achter de computer zitten met een stapel reisgidsen en ga je dus vakanties uitzoeken. Van te voren had ik al iets heel leuks gezien, hoe kon het ook anders.. in CHERSONISSOS! Ik heb vorig jaar mijn hart verloren aan Kreta, (Lees; mijn hart verloren aan een niet-griek) en wilde er graag nog een keer naartoe, juist omdat ik afgelopen jaar niet echt heb kunnen genieten van de mogelijkheden van Chersonissos: het strand, star beach, de starbeach feesten en de barstrip (BIOBIO! <3) Dus helemaal enthousiast iets voorstellen, maar ja we zouden het er nog over hebben.

Afgelopen woensdag was het zover, wij gingen dus kijken voor een vakantie. Met nog steeds de hoop op kreta in gedachten, maar eigenlijk wist ik al dat het niet zou gaan gebeuren. Iedereen waarschuwde me: "Ga nou niet weer daarheen, dan valt het zo tegen" maar ja, wat een gezeur hee! Uiteindelijk werd het dus Turkije, we hadden iets leuks gezien in Belek, gehoord dat het daar leuk was. Vervolgens bleek dat dus totaal NIET hetgeen te zijn wat we zochten, Belek scheen echt een stad te zijn voor mensen die niet gingen stappen. Tja, en dat moet je bij mijn beste vriendinnetje en mij niet aankomen. Geen Belek dus. 
Miep hier zag in Side wat leuks en zo brutaal als ik ben meteen maar in optie gezet zonder overleg. Oke, beste vriendinnetje vond het gelukkig ook erg leuk. En dus zit Miepie aankomende zomer 15 dagen in een Ultra (Lees dus 24 uur per dag alcohol!! :P) All Inclusive Resort zitten. De eerste opmerking van mijn baas zal ik hier maar niet herhalen, maar deze vakantie gaat wat worden!

Dat wordt vervolgd....

—————

Terug