One Tree Hill

09-02-2012 18:46

One Tree Hill... deze serie zal bij vele niet erg bekend zijn. Net5 begon ooit met het uitzenden van deze geweldige serie maar raakte het spoor bijster met uitzenden.

Voor alle mensen die deze serie niet kennen... hier een kleine samenvatting:

Het verhaal draait om Lucas Scott die met zijn moeder Karen en Oom Keith in het kleine stadje Tree Hill, North Carolina. Lucas is de broer van de populaire basketballer Nathan Scott. Lucas en Nathan hebben dezelfde passie; basketbal. Maar basketbal is niet het enige wat zij gemeen hebben; zij hebben ook dezelfde vader. Nathan en Lucas mogen elkaar niet maar komen wel steeds dichter bij elkaar. Terwijl Nathan ploetert bij de bijlessen van Haley, maak je in de serie ook kennis met Brooke, Peyton, Mouth en Skills en hun dagelijkse leven op de middelbare school.

Er zijn inmiddels veel seizoenen van One Tree Hill op dvd uit en de serie geeft je ook een kijkje in het leven van Lucas, Nathan, Haley, Brooke., Peyton en de rest na de middelbare school.
De reden dat ik deze serie ben gaan kijken is vanwege hoofdrolspelers Nathan Scott (James Lafferty) en Lucas Scott (Chad Michael Murray) heerlijk om naar te kijken! Maar naarmate ik me meer ben gaan verdiepen in deze serie kwam ik erachter dat ook de overige personages echt leuk zijn! Je maakt ook steeds weer kennis met nieuwe personages en er gebeurd zo veel in al die seizoenen dat het je nooit zal vervelen.
Inmiddels heb ik seizoen 8 afgekeken en ik kan nu al niet wachten op het volgende (en helaas laatste! :( ) seizoen van OTH. Wat zal ik het gaan missen! Ik kan niet teveel over de inhoud vertellen als je de serie nog niet gezien hebt, maar echt ik raad het iedereen aan!

Mijn favoriete personage van begin af aan is Brooke Davis (gespeeld door Sophia Bush). Al vanaf begin af aan is Brooke een heerlijke spontane, soms een beetje brutale, flapuit die een bepaalde vrolijkheid met zich meeneemt. Brooke maakt veel mee, maar krijgt het toch voor elkaar er elke keer weer sterker uit te komen. Naast Brooke is Nathan (gespeeld door James Lafferty) mijn favoriet, Nathan is in het begin van OTH een ontzettende asshole, maar blijkt toch een klein hartje te hebben.

Wat is jullie favoriete serie?

 

—————

Terug