Na de feestdagen...

10-01-2012 20:29

.....val je dan in een gat? Het gat waar geen gezellige lampjes zijn, geen kerstboom, geen cadeau's en geen gourmetstellen? Ik heb dat gat niet kunnen vinden... de feestdagen  van 2011 zijn als een waas aan me voorbij gegaan. Hoe dat komt? Geen idee.. het kerstgevoel zat er TOTAAL niet! Eerste kerstdag zat ik alleen met mijn moeder, stiefvader en mijn opa. Nou daar zit je dan.. in je goeie goed.. netjes aangekleed.. maar voor wie eigenlijk? Speciaal voor mijn opa hoef ik het niet te doen, verdere familie van moeders kant heb ik niet echt. Ja, mijn oom en tante maar die zijn niet noemenswaardig. Dus zit je voor niets netjes aangekleed op het kerstdiner (lees: gourmetten) wat uiteindelijk eindigt met een dikke vlek op je oh zo leuke nieuwe jurkje. Shit.
Tweede kerstdag. Mag je 3x raden wat er met 2e kerstdag is gebeurd... Terwijl mijn vader gezellig naar mijn familie in Groningen ging liep ik net als half Nederland een beetje dom te doen op de woonboulevard. Lekker winkelen. -_- En voor dat je het weet is de kerst weer voorbij en zit je weer aan je balie op het reisbureau een beetje niks te doen omdat niemand nog komt boeken.

Oud&Nieuw. Ik had er vreselijke zin in, gezellig met mijn vader, stiefmoeder en nog wat vrienden van mijn ouders. Helaas geen eigen hapjes gemaakt dit keer. Pap moest werken en ik had er geen zin in. Dus ben ik op oudjaarsdag met mijn stiefmoeder gaan winkelen. Altijd een goede manier om je humeur op te peppen! Lekker shoppen, beste medicijn ever!
Maar 's avonds toen alle visite kwam kreeg ik te horen dat mijn lieve vriendinnetje M. (nee ik ben niet lesbisch, ik heb nog steeds een verslaving voor knappe jongens) in het ziekenhuis opgenomen werd en dat het helemaal niet goed met haar ging. En daar zit je dan weer. Weeer in je goeie goed, wat hapjes op tafel en een borrel* (Passoa Jus). Die borrel had ik overigens wel nodig. Oei en uiteindelijk maar even gestopt met de alcohol... na 3 volle glazen champagne en 2 glazen passoa jus was het wel even genoeg xD Toen nog wat vuurwerk afgestoken (Lees: ik zelf niet, ik ben goed in kijken.. ik laat een ander het werk doen)
En dan was het alweer nieuwjaarsdag en lig je voor laveloos op de bank omdat je laat op je bed lag...

Inmiddels zijn alle feestdagen weer voorbij, en ik moet eerlijk zeggen: WAT EEN HEERLIJK GEVOEL! Zelf ben ik ook jarig tussen kerst en oud&nieuw en dat is nou ook niet bepaald handig xD. 
 

In ieder geval; iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! May all your dreams come true in 2012! Cheers!

—————

Terug