Mijn grootse liefde...

11-01-2012 18:22

Mijn grooste liefde... normaal gesproken zou je hier dus een verhaal schrijven over een leuke man die je hebt ontmoet en waar je dan een lange relatie mee hebt..  In mijn geval is dat anders! Natuurlijk date ik of ontmoet ik jongens maar de liefde van mijn leven ben ik nog niet tegengekomen, dus als je iemand weet.. haha i'm open! 

Nee, op dit moment is mijn grote liefde mijn kleine kitten Sjakie! Sjakie is eind september/begin oktober in mijn leven gekomen toen mijn oude maatje Florrie na 18 jaar helaas helemaal op was. De bedoeling was dan om nog even te wachten met een nieuwe huisgenoot, maar ja uiteindelijk ga je toch kijken en toen kwamen we bij Sjakie uit. Een lief rood met wit katje die al vanaf het begin erg ondeugend is. Maar oh wat een schatje.. je smelt van hem. Ten eerste.. hij miauwt niet, nee hij piept.. vandaar dan ook zijn bijnaampje: Moessie (of is het Moussie?) wat muisje betekend.. 

Aanschouw hier dan mijn grote liefde:

Issie niet ontzettend CUTE????

—————

Terug