Lijstje!

28-02-2012 18:58

Ik lees altijd graag de blog van Laura Denkt : www.lauradenkt.nl  zij is echt BRILJANT! En daar kwam ik dus het lijstje dat hieronder staat tegen! LIKE!

Bestek: Mes, ik hou er wel van!
Plaats in de bus: Helemaal rechtsachterin, op een wiel xD
Manier van soggen (S.O.G. = studieontwijkend gedrag): Uitstellen, geen zin hebben en bovenal lekker doorgaan met facebooken, twitteren en dvd's kijken!
Scheldwoord: Ik scheld niet echt, maar dude is wel een van mn favoriete woorden
Tic: Steeds mn telefoon checken op updates
Bijbaantje dat ik tot nu toe hebt gehad: Maaltijdhulp op het KDV, Leidster bij de BSO, Leidster op het KDV
Film om af te kraken: Knocked up
Artiest met dezelfde naam: Miranda (van Vamos a la playa weet je wel xD)
Ben & Jerry’s ijssmaak: COOKIE DOUGH!!!
Educatief instituut: Nu ROC Leiden, maar dat is een kut school, dus niet heengaan
Huishoudelijke klus: Vaatwasser inruimen
Cd van de Beatles: Geen!
Manier om aan een zitplaats te komen in de trein: Zorgen dat ik als eerste in de trein kan!
Personage uit de Harry Potter-boeken: Ik hou niet van Harry potter
Sokken: Mijn bruine huissokken!
Kinderactiviteit: Als ik een schommel zie, ja dan ben ik weer even een kind. En in Disneyland!
Bezoeker van mijn blog: Eh....

—————

Terug