20 dingen die ik gedaan moet hebben voor mijn 30e

15-01-2012 18:34

Afgelopen 30 december ben ik 22 geworden en dat houd in dat ik weer meer richting de 30 ga.. oke oke, ik stel me misschien een klein beetje aan, maarja.. dan ga je wel nadenken over bepaalde dingen die je nog wil doen in je leven. En daarom nou deze blog!

DE 20 DINGEN DIE IK GEDAAN MOET HEBBEN VOOR MIJN 30e!

1) Een figurantenrol in GTST gespeeld hebben
2) Een navelpiercing nemen
3) Een grote rondreis door Amerika gemaakt hebben
4) Een kindje krijgen
5) Lekker veel uitgaan (oke voor het kindje dan)
6) Eindelijk eens leren omgaan met pumps (dus meer gaan dragen)
7) Mijn diploma halen voor toerisme niveau 3 en 4
8) Stewardess worden
9) Een eigen huisje huren of kopen
10) Mijn rijbewijs gaan halen
11) Minimaal 1 dag komen klussen bij een vriend(in) die op zichzelf gaat
12) Met dolfijnen gezwommen hebben
13) Nog een keer een romance beleven met mijn griekse (okee okee, niet echte griek dan) vakantieliefde van 2011
14) Maxima ontmoeten
15) Naar een EK/WK voetbalwedstrijd gaan
16) Mijn kamer (ja ik woon nu nog thuis) een volledige make over geven
17) Een concert van Celine Dion meegemaakt hebben
18) Een boek schrijven (mijn eigen verhaal)
19) Een dag ontspannen in de Zwaluwhoeve met vriendinnen
20) Een cocktailparty geven

Sommige dingen klinken een beetje raar, een kindje bijvoorbeeld.. dat is iets wat niet 'zomaar' is, het is een wonder, iets dat je overkomt. En toch is een kindje krijgen mijn grootste wens. Eerst maar eens een vriend krijgen, en dan wel kijken hoe het loopt. Hij staat toch in mijn rijtje, we zien het wel.

—————

Terug